Friday, October 12, 2012

Prindërit duhet të jenë të ndërgjegjshëm "taksave dhuratë" IRS rregullat mbi dhuratat e më shumë se $ 13,000


Prindërit duhet të jenë të ndërgjegjshëm "taksave dhuratë" IRS rregullat mbi dhuratat e më shumë se $ 13,000

Ato nuk mund të ketë blerë ndarë nivelit shtëpinë e tij në tetor të vitit pa një ndihmë të vogël nga një institucion financiar, gjithnjë e më shumë popullor: The Banka e mami dhe Dad.

Më shumë se një e pesta e prindërve kanë bashkë-nënshkruar një hua në shtëpi për një fëmijë të rritur apo të dhënë një dhuratë apo kredi për të ndihmuar ata të blerë, sipas një sondazhi shtator nga shtëpitë më të mira dhe Gardens Pasuria e patundshme dhe Kërkimeve Solutions Inc Më shumë se gjysma e atyre fituar të paktën 75.000 $ thanë se ata donin të ndihmojnë fëmijët e tyre të financuar një blerje në shtëpi.

Prindërit duhet të jenë të ndërgjegjshëm "taksave dhuratë" IRS rregullave mbi dhuratat e më shumë se $ 13.000, dhe huadhënësit mund të kërkojë dokumente të nënshkruara nga prindërit që garantojnë se paratë nuk është një dhuratë, një kredi. Sipas rregullave të IRS, çdo prind mund të dhuratë deri në 13.000 $ në vit për një fëmijë, për një total prej $ 26.000. Çdo prind mund edhe dhuratë bashkëshorti 13.000 $ secila.

Nga një perspektivë financiare, prindërit mund të shohin më shumë përfitime nga gifting se hua paratë. Në frontin dhuratë, pasi ajo është e paqartë nëse dysheme për të cilën taksa patundshme zbatohen mund të heqin prej 10.000.000 $ tani për $ 1.000.000 në vitin 2013 - Vendimet e Kongresit janë ende të ardhshme - disa prindër mund të dëshironi të dhuratë fëmijëve paratë e tyre tani për të ulur taksat e ardhshme të patundshme.

Burimet:


No comments:

Post a Comment