Friday, September 28, 2012

Benjamin Disraeli korai élet


Benjamin Disraeli korai élet

Benjamin Disraeli-ben született Londonban december 21., 1804. Én voltam a legidősebb és a második öt gyermek született Isaac D'izraeli és Maria Basevi feleségét. Bár a zsidó család, Benjamin megkeresztelkedett a Szent András anglikán egyház 1817-ben. Disraeli apja, egy olasz-zsidó gyerekek keresztségben a keresztény történelmi. A zsidók Kizárt a parlament 1858-ig, Disraeli Ez tette lehetővé, hogy folytassa a pályafutását Ez egyébként megtagadták tőle.

Benjamin apja, Isaac Disraeli, szerzője volt a több könyvet írt az irodalom és a történelem, így az élettartam és a Reign of I. Károly (1828). Benjamin végezte tanulmányait kisasszony Roper iskolájában Islingtonban majd elment Higham Csarnok Iskola Walthamstow 1817 és 1821 között. 1824-ben felvételt nyertem a Lincoln Inn De én visszavonta 1831-ben. Ez után Disraeli Travelled szerte Európában és a Közel-Keleten, miközben a történelmi utazás a nemi betegségek, és én Szerződött vetették alá a higany kezelés történelmi visszatért Angliába. Mivel Ön sterilitást okoz gonorrhoea bajok, ez maradt gyermektelen Magyarázza meg, miért. Disraeli együtt John Murray 1825-ben alapított napilap A Képviselő De nem tartott csak néhány hónapig. Benjamin már üzleti vállalkozások nem sikerült, így őt erősen az adósság. I Had A bontást és négy évig nem sokat Amíg úgy döntöttem, hogy egy olyan politikai és irodalmi karrierjét.

Mint az apja, Isaac Disraeli, Benjamin élénk érdeklődést tanúsított az irodalomban. Első regénye, Vivian Grey áprilisában tették közzé 1826-ban megszerezte neki 200 £. Látva, hogy a könyv nagyon jól értékesítik, amit ezt követte a The Young herceg is (1831), Contarini Fleming (1832), Alroy (1833), Henrietta Temple (1837) és Velence (1837).

VOLT Disraeli jól ismert irodalmi és társadalmi figura, bár nem a történelmi regények tekintett része a viktoriánus irodalmi kánon. Főként írtam regényeket, amelyek Sybil és Vivian Grey Talán a legismertebb ma.

Az első lépések VOLT Into politikai életben amikor kiállt a jelölt Wycombe in június 1832, de nem volt választott. Álltam háromszor Wycombe mint független Radical nélkül sikert, így 1835-ben elkötelezte magát, hogy azt a tory párt Lyndhurst után, a főkancellár lett Politikai múltbeli alakulását.

Ami a történelmi társadalmi élet, azt idézi, hogy már Disraeli levezetése viszonya Lady Henrietta Sykes óta 1833; úgy tűnik, hogy a férje tisztában volt az összekötő folytatódott három évben, hogy. Elváltak a 1836 őszén. 1839-ben feleségül vette Benjamin Disraeli a dúsgazdag özvegy, Mary Wyndham Lewis. A házasság nagy sikert aratott. Egy alkalommal Disraeli megjegyezte, hogy feleségül vette a pénzt, és felesége így válaszolt: "Ó, de ha kellett csinálni újra, akkor megtenné a szeretetre."

Források:


No comments:

Post a Comment